Якщо ваш каталізатор вийшов з ладу – не поспішайте засмучуватися.
Звичайно, ви можете придбати нову деталь. Однак, далеко не для всіх цей варіант є прийнятним з тієї простої причини, що для одних автовласників вартість нового каталізатора виглядає значною, а інші просто не бачать сенсу в придбанні нової оригінальної деталі. Та й до того ж екологічні норми, які нині діють в Україні, є більш ніж лояльними по відношенню до автовласників навіть старих автомобілів, які не відповідають сучасним стандартам. У зв’язку з цим навіть ті з автовласників, хто обслуговується у офіційних дилерів, у разі виникнення проблеми з каталізатором змушені звертатися до спеціалізованих фірм і компаній, що займаються системами випуску.
Ще одним варіантом може виступити установка неоригінальної деталі, а універсального каталізатора, вартість якого в рази нижче. Автомобілі, оснащені додатковими кисневими датчиками (маються на увазі так звані «лямбда-зонди»), які розташовані відразу після каталізатора, варіант подібного роду часто-густо є єдиною існуючою альтернативою дорогій оригінальній деталі. Третім варіантом є заміна каталізатора на полум’ягасник, який у разі неможливості перепрограмування «мізків» на безкаталізаторний режим, просто неможливий.
Встановлення універсального каталізатора, так само як і універсального полум’ягасника, не є можливим тільки на автомобілях, в яких каталізатор і колектор є половинками єдиного цілого, або ж у яких корпус нейтралізатора виконаний з чавуну (таке зазвичай буває у каталізаторів вихлопних газів, які розташовані відразу ж після випускного колектора). Втім, існують і винятки – мова йде про колектори, виконані з нержавіючої сталі, після яких залишається ще трохи місця. Фахівці наполегливо рекомендують замість керамічного ставити металевий каталізатор – таким чином, ви отримаєте гарантію того, що він не розсиплеться і прослужить досить тривалий час. Втім, як би там не було, найбільш поширеним у наш час варіантом виступає заміна каталізатора на полум’ягасник. Це пояснюється притаманними йому позитивними властивостями, як: низька собівартість, зведення до мінімуму ризику виникнення проблеми із знову встановленим каталізатором. Не можна не зазначити, що особливою актуальністю це є для двигунів з великим пробігом – навіть новий каталізатор тут не прослужить довго.
Як би там не було, вагомість приведених аргументів достатня для більшості автовласників, які вибрали для себе саме цей варіант, а не якийсь інший. Та й до того ж м’якість вітчизняних екологічних стандартів виступає своєрідним стимулом для прийняття свого рішення на користь полум’ягасника. Якщо вас зацікавили полум’ягасники, всю необхідну інформацію ви можете прочитати у статті з однойменною назвою.