На відміну від США, Японії та країн-учасниць Європейського Союзу, в Україні існуючі норми за змістом азотистих сполук у вихлопних газах не відрізняються особливою суворістю, в результаті чого автомобілі і запчастини до них мають більш високу вартість, а рівень доходів автовласників – навпаки, низький. У зв’язку з цим дуже мало охочих замінити свій «померлий» нейтралізатор на новий – надто дороге це задоволення!
У світлі таких подій полум’ягасник – це найбільш прийнятний варіант. Разом з тим, полум’ягасниками у нас в країні називають дуже багато різних деталей, які встановлюються на тисячі автомобілів різних марок під виглядом каталізаторів. Найбільше поширення отримали наступні так звані «універсальні полум’ягасники» — «Асмет», «Платиник», «Фероз» (виробництво Польщі); «Ассо», «Мармиттезара» (виробництво Італії); «Сімонс» (виробництво Фінляндії), резонатори від авто VW Golf, Passat; «Валкер» (спільне виробництво Бельгії, Швеції, Польщі й Туреччини); «Юніверсал» (виробництво Естонії).По суті, все це – деталі одного типу, що є найбільш простими резонаторами, які часто не відповідають всім вищевказаним вимогам: функціонально вони не можуть виконати покладені на них обов’язки, якщо навіть клієнти в окремих випадках вельми задоволені їхньою роботою.
Розглянемо будову цих деталей: всі вони відносяться до прямоточного типу і мають 1-шаровий корпус, виконаний з алюмінізованої сталі – в одних вона кращої якості («Валкер»), в інших – гіршої («Ассо», «Юніверсал»). Розташована всередині перфорована труба з чорної або алюмінізованої сталі і набивка з базальтового або ж синтетичного волокна, також можливий варіант присутності звичайної мінеральної вати. Головними недоліками деталей подібного роду є 1-шаровий корпус, який часто деренчить, а також набивка, яка досить-таки швидко вигоряє.
Більш простими пристроями є так звані «турбінки»: на внутрішній трубі замість наскрізних круглих отворів присутні штамповані – це більш економний спосіб перфорації. За словами «умільців», отвори, що розташовані по спіралі, нібито додають потужності мотору вашого автомобіля. Тут обійдемося без будь-яких коментарів.
Нейтралізатор вихлопних газів (каталізатор «Мерседес») є необхідною деталлю, що забезпечує машині марки Mersedes довгу діяльність.
Авто також містить гофру автомобільну (гофра Shkoda), яка організує надійну роботу вихлопної системи.
Каталізатор палива (каталізатор «Лексус») є потрібною деталлю, що забезпечує довгу роботу авто марки «Лексус».
Також ознайомтеся (каталізатор «Ауді») – необхідна деталь, що дає залізному коню марки «Ауді» надійну роботу.
Існує (каталізатор Mazda), який є серйозною деталлю, що дає автомобілю марки «Мазда» високу продуктивність.
Дивіться (каталізатор Ford) цікаву інформацію про деталь, що забезпечує залізному коню марки «Форд» високу продуктивність.
Крім деталей універсального характеру, які різняться між собою своїми зовнішніми розмірами і діаметром розташованої всередині труби, також існують і штатні полум’ягасники, призначення яких полягає у застосуванні для конкретних моделей автомобілів. В даний час найбільш поширеними вважаються «Бозал», «Валкер», «Теш», «Ернст» — вони мають кращу якість, ніж універсальні моделі, а також часто мають 2-шаровий корпус і, в окремих випадках правильну внутрішню будову, що практично ідентична оригінальним деталям.